lørdag 6. mars 2010

Mitt Liv: Silje Heléns Bekjennelser

Så gjenstår det å se hvorvidt disse får like stor betydning for en av verdens største religioner som Augustin sine.
  • Jeg har hatt 'Poison' på repeat i 32 timer. I strekk
  • Jeg hevder at jeg ikke liker konkurranser, men det er fordi jeg ikke tåler å tape
  • Jeg har 15 trenchcoater og et tresifret antall sko
  • Jeg har en veldig fascinasjon med Fidel Castro og Andreas Baader
  • Jeg synger 'Cotton Fields' i dusjen hver dag (da jeg var liten trodde jeg det var 'Kitten Fields', og mitt høyeste ønske var å reise dit)
  • På badet har jeg bilde av Coco Chanel, Jackie Kennedy og Vladimir Lenin
  • Jeg blir lykkelig av å ha mye klær, sko og vesker (i alle fall lykkeligere enn om jeg ikke hadde hatt det)
  • Jeg misliker noen mennesker dypt og inderlig uten god grunn
  • Jeg er blitt kategorisert som 'skitne landeveisfolk'
  • Jeg har sett alle episodene av The OC
  • Jeg liker kattene mine bedre enn jeg liker de fleste barn (penere er de også)
  • Jeg har morbid humor og ler ofte på (det andre anser som) feil sted
  • Jeg ser ned på noen mennesker
  • Jeg har hatt neonrosa gardiner
  • Jeg har aldri vært i Syden (men jeg har vært i Torshavn)
  • Jeg har blitt kastet ut av offentlige kontorer for å kjefte og smelle
  • Jeg skriker til fjernsynet; særlig til dårlige oversettelser
  • Jeg har aldri drukket øl (bare smakt, tenkt uæh, og spyttet)
  • Jeg har hatt cowboy boots (og brukt dem! Ute blant folk!)
  • Jeg synes ikke alle barn er søte
Informasjon lagt til 06.03.10 klokken 18:22: Nevnte cowboy boots er ikke talt med i nevnte 'antall' sko. De har reist til de evige kvegmarker.

4 kommentarer:

  1. Det er noe av dette jeg også må innrømme at jeg gjør. Men "The OC"?! Hvorfor? Er det gøy?

    SvarSlett
  2. Kanskje dette blir en ny "aksepter deg selv"-religion kontra Augustins arvesyndsreligion. Hvem vet, Silje:)

    SvarSlett
  3. Der alle tilhengerene går rundt med en forgylt cowboy støvel rundt halsen!

    SvarSlett