fredag 19. mars 2010

Gratulerer med Dagen, Kjersti!

Min kjære kusine Kjersti fyller 25 år i dag (og Che Guevaras utenomekteskapelige sønn som jeg nevnte for tre innlegg siden fyller 46 år).

Kjersti er en av disse som klarer å være alt for alle. Som klarer å være en god mor og en god kone samtidig som hun er en god student. Som hele familien er glade for å erklære sitt slektsap til. Og som har lært meg at det er lettere å være enebarn om man har en god kusine!

Gratulerer så mye med dagen, Kjersti!

Jeg gleder meg til i kveld og håper denne gratulasjonen får deg til å se mildere på at valget (nok en gang) står mellom gråpapir, aluminiumsfolie og julepapir når gavene skal pakkes inn (Kjersti er også en av disse som til enhver anledning har dertil skikket innpakningspapir).



Ingen dyr ble skadet under produksjonen av dette innlegget. Alle værhår er fremdeles på plass og intakte.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk Silje! Så grei du er! Men når det gjelder gavepapir, så har det stort sett gått i julepapir og gråpapir her også, -hele året. Men for øyeblikket har jeg hamstret et lite lager med lett anvendelig papir, og det eg jeg veldig fornøyd med! :)

    SvarSlett
  2. Gråpapir er i alle fall anvendelig! Men det er godt å høre at ikke engang du er perfekt.

    SvarSlett