mandag 15. mars 2010

Film & TV: The Pacific er her!!!

The Pacific, oppfølgeren til Band of Brothers er her! Riktignok bare på HBO foreløpig, men jeg regner med at DVDutgivelsen er nær forestående. Jeg er allerede begynt å hamstre te, ananas og ingredienser til bringebærsmoothie (den hellige treenighet i filmmatsjangeren) og sjekke kalenderen for når jeg har ti sammenhengende timer ledig. Jeg klarte å se både Band of Brothers (som er nesten to timer lenger) og Hornblower på et døgn (vel og merke ikke ett og samme døgn), og jeg har ingen intensjoner om å være verre denne gangen. Dessuten er jeg jo litt spent på hvordan krigen ender. Haha (advarsel: jevnlige krigsfilmmaraton kan føre til særdeles dårlig humor). Jeg har ikke vært så lykkelig siden Gucci lanserte sin kolleksjon inspirert av Uschi Obermaier!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar