mandag 2. november 2009

Mitt Liv: Mine 1oo Favoritter

I mai la jeg ut topp-ti-lister over aspekter ved mitt liv og min personlighet, noe jeg fant både interessant og lærerikt. Jeg anser meg selv for å være et selvbevisst menneske, men å bli "tvunget" til å lage lister over alt fra hva jeg ser etter i en venn til hva jeg aldri bruker eller spiser åpnet faktisk øynene mine ytterligere. Derfor kommer jeg i dagene fremover til å legge ut ti nye lister; denne gangen over mine ti favoritter på ti ulike områder:
  1. Tidenes 1o beste filmer
  2. Favorittmat
  3. 5 menn jeg beundrer og 5 kvinner jeg beundrer
  4. De 1o mest interessante hendelsene i historien
  5. Historiens 5 peneste menn med bart og historiens 5 peneste menn med skjegg
  6. Favorittaktiviteter
  7. Musikk til enhver anledning
  8. Favorittklesstiler; 5 jeg bruker selv og 5 jeg liker å se på andre
  9. Favorittklesplagg og -tilbehør; 5 fra mitt eget klesskap og 5 fra ønskelisten
  10. Favorittditt og yndlingsdatt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar