tirsdag 26. mai 2009

Mitt Liv: 1o Ting som får meg i godt Humør

  1. Når min elskede Leo legger seg i fanget mitt og begynner å male - med mindre jeg har en skål med frokostblanding og melk i fanget akkurat da...
  2. Å være ren - jeg skulle gladelig gått lenger uten mat enn dusj.
  3. Å se mennesker som inspirerer meg - jeg har aldri forstått ønsket om å være best på et område; hvem skal man da se opp til?
  4. Å finne det perfekte antrekket til en anledning og så de perfekte skoene til det aktuelle antrekket - punkt 3 var så dypt at jeg tillater meg et overfladisk punkt.
  5. Oppholdsvær - særlig på en dag der værmeldingen sa 'regn'
  6. Mennesker med kombinasjonen humor og intelligens
  7. Følelsen av å mestre
  8. Creedence Clearwater Revival! - samme hvor dårlig humør jeg er i, og samme hvor jeg kvier meg til å utføre en viss oppgave (det være seg eksamen eller å vaske buret til en katt med kronisk diaré), så hjelper det med en dose Creedence.
  9. Muligheten til å bruke et visst ord i den perfekte sammenheng
  10. Å oppdage mennesker med lik humor som jeg selv - da jeg oppdaget klippet som ble lagt ut 6. mars følte jeg meg som en alien i det den oppdager at der finnes en hel planet med dens like.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar