torsdag 28. mai 2009

Mitt Liv: 1o Ting jeg er avhengig av

  1. Balsam - dette hårproduktet slik vi kjenner det i dag er bare i overkant av 1oo år gammelt. Jeg kan ikke tenke meg å leve i en tid uten denne fantastiske oppfinnelsen. Den gjør håret mykt og skinnende, den forhindrer floker, og den avverger at jeg ser ut som Diana Ross etter en tur i regnet. Jeg elsker balsam!!!
  2. Musikk - jeg forlater som sagt aldri huset uten minst en innretning til å høre musikk på. Musikk forsterker noen sinnsstemninger, forhindrer noen og fører til atter andre. Thank you for the music!
  3. Katter - en dag uten en pelskledd skapning å kose med, og jeg finner meg selv klappende på kashmirgenseren min.
  4. Vingummi! - jeg klarer meg bare ikke uten. Jeg kan om nødvendig avstå fra det meste innen mat og drikke, men akkurat vingummi jeg ha.
  5. Latter - å le er viktig av mange årsaker, men jeg anser latterens befriende egenskaper som den aller viktigste. Den bryter isen mellom mennesker og virker spenningsløsende på en selv. Jeg føler meg ikke som meg selv før jeg har ledd minst en gang om morgenen.
  6. Concealer - som nevnt under '1o ting jeg alltid har for hånden'.
  7. DDD (Den Daglige Dusj) - viktigere enn det daglige brød og fred på jord til sammen.
  8. Noe å gjøre på - jeg er hellig overbevist om at ti minutter uten noe å sysle med vil gjøre meg til mentalpasient på livstid. Jeg klarer ikke å bare sitte der; bare tanken på dødtid gjør meg skjelven og uvel. Derfor blir ikke dette punktet lenger.
  9. Å skrive - jeg elsker å skrive. Dikt og sanger (uten Egner-rim!!!), artikler, brev og email... Når jeg ikke skriver fylles jeg opp av uskrevne ord og føler jeg skal eksplodere i et inferno av skikkelige rim, halvsarkastiske kommentarer og politiske meninger.
  10. Frisk luft - å være ute fyller meg med glede og energi. Det behøver ikke engang være snakk om ren luft; en tur på byen er nok. Men minst en gang om dagen jeg kjenne noe annet enn inneluft mot ansiktet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar