torsdag 19. februar 2009

Sterke Meninger: Jeg hater 8o-tallet!

Jeg hater 8o-tallet! Jeg hater neon og pastell, jeg hater hockeysveis og puddelhår, og jeg hater WHAM! og Cyndi Lauper. Jeg grøsser av skulderputer, jeg ville heller gått naken enn med stenvaskede jeans, og jeg er overbevist om at ordet 'rosa' er forkortelse for 'Royalty of Satan'. Jeg så nylig en dokumentar om Berlinmurens fall, og når jeg ser østtyskere strømme inn i Vest Berlin for å kjøpe seg mintgrønne boblejakker og rosa snowjogger, da er jeg en mental millimeter fra å lure på om kommunismen kanskje ikke var så ille likevel. Jeg...simpelthen hater 8o-tallet!

Hva jeg vil med dette? Få ut litt frustrasjon etter å ha lest i siste nummer av ELLE at pastellfarvene er tilbake. Jeg takker høyere makter for Fretex!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar