torsdag 12. mars 2009

Sterke Meninger: Ekte Menn har Skjegg!

Til mine mannlige lesere: ekte menn har skjegg!

I det minste bart. Og da mener jeg ikke en blyantstrek under nesen; jeg mener jo fyldigere jo bedre! Jeg snakker Karl Marx, Stonewall Jackson og Leo Tolstoj. Min elskede katt er forresten oppkalt etter sistnevnte fordi han er grå og bustete, og fordi han er den mest pacifistiske katten jeg kjenner. Og fordi visse personer i min omgangskrets ikke syntes det passet seg å kalle en katt opp etter Stalin...

Men siden mannen likevel er brakt på bane; man kan si hva man vil om kommunismen og å forårsake flere titalls millioner menneskers død, men en flott bart hadde han!

Så mannfolk; med mindre dere ønsker å se ut som barn eller kvinner - la barberhøvelen ligge! Og la dere inspirere av følgende bilder av generaler fra den amerikanske krigen mellom statene (nei, det var ikke en borgerkrig! Dette kommer jeg garantert tilbake til på et senere tidspunkt).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar